ELcompEL

مرحبا بيك فى منتدى الكومبل للفرفشة

ELcompEL

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

((( Movie-games - Song - Series - Programs)))

منتدى كل ما تتمناة MR/EG يتمنى باسعد جولة فى منتدانا (^_*)
_-_-^-_-_ افلام -_-_^-_-_اخبار_-_-^-_-مواضيع عامة _-_-^-_-_

2 مشترك

عاوز البنات تجرى وراك

عماد توفيق

عاوز البنات تجرى وراك  Empty عاوز البنات تجرى وراك

مُساهمة من طرف عماد توفيق الإثنين 11 أكتوبر - 18:06

طبعا كلنا احيانا بنضايق لما بنت بتنفضلنا او تتنك علينا انتا كمان ممكن تخليها تولع منك بس كله بالطريقة! الموضوع مش صعب زى منتا فاهم بس دة بيعتمد على قوة ذكائك اما لو انتا غبى فـ دى مش مسؤليتنا نخش فى الموضوع "

بسهولة والعملية مش هتحتاج منك كتير

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازيك ؟
    ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى

2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة ترد و تقول شىء طبيعى

3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه

4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها

5-لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بالظبط
    .

6-لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!

7-لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة

8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك

9-لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها ..... هتنادى عليك........ - احمد .... ممكن لو سمحت...... - بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دور وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده...... طبعا و شها هيبقى شبه الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق.... و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت...... هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك

10-لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها

11-لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى .... امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما جدى مات وقفتى جنبى ...... مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس

12-لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!

15-لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته او خدها (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى)
    و بتقولك ماتبقى تعمل زيه رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا معرفش البنت اللى بيمشى معاها

16-لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء وشقره )
    رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت محجبه و اسمها سارة

وتحياتى لما تيجى حماتى
    الـَعـًاشـُقـ الولـِهـٍان

عاوز البنات تجرى وراك  Empty رد: عاوز البنات تجرى وراك

مُساهمة من طرف الـَعـًاشـُقـ الولـِهـٍان الخميس 6 يناير - 14:19

مشكور ياكومبل اخو الاتش Very Happy

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 26 أبريل - 20:56